Porównanie narzędzi
do e-mail marketingu
Prowadzisz sklep internetowy, agencję, małą firmę, a może działalność zagraniczną?
Wybierz odpowiednie narzędzie dla siebie.
Jak Ecomail wypada w porównaniu z innymi?



*10 000 kontaktów, płatność miesięczna.
Wszystkie informacje zostały znalezione
na stronach internetowych firm we wrześniu 2025 r.
Informacja niedostępna na oficjalnej stronie internetowej.
Dlaczego Ecomail?
„Dzięki Ecomail doskonale radzimy sobie z e‑mail marketingiem na wszystkich naszych 31 rynkach. Z zaawansowanymi automatyzacjami i segmentacją potrafią pracować nawet juniorzy w naszym zespole. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego narzędzia i serdecznie polecamy!“
„Dobór partnerów jest dla nas
kluczowy.
Cieszymy się, że
wybraliśmy Ecomail.“
„Po roku korzystania z Ecomail widzimy
oszczędności w czasie i łatwiejszą
analizę
wyników, co ułatwia podejmowanie decyzji.“
„Z Ecomail współpracujemy
stosunkowo krótko, bo kilkamiesięcy,
ale możemy z czystym sumieniem polecićrozwiązanie, choć
wykorzystujemy zaledwie
ułamekmożliwości, jakie daje system.”
„Dobór partnerów jest dla nas
kluczowy.
Cieszymy się, że
wybraliśmy Ecomail.“
„Z Ecomail współpracujemy
stosunkowo krótko, bo kilkamiesięcy,
ale możemy z czystym sumieniem polecićrozwiązanie, choć
wykorzystujemy zaledwie
ułamekmożliwości, jakie daje system.”
„Po roku korzystania z Ecomail widzimy
oszczędności w czasie i łatwiejszą
analizę
wyników, co ułatwia podejmowanie decyzji.“
„Dzięki Ecomail doskonale radzimy
sobie z e‑mail marketingiem na
wszystkich naszych 31 rynkach. Z zaawansowanymi automatyzacjami i segmentacją potrafią pracować
nawet juniorzy w naszym zespole. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego narzędzia i serdecznie polecamy!“
„Dobór partnerów jest dla nas
kluczowy.
Cieszymy się, że
wybraliśmy Ecomail.“
„Intuicyjny interfejs w języku polskim, umożliwia nam samodzielną obsługę wszystkiego potrzebnego. A jeśli czegoś nie umiemy, odpowiedź zazwyczaj znajdujemy w obszernym Centrum pomocy.“
„Jestem bardzo zadowolony, jak na ten moment. Podoba mi się to, że na innych aplikacjach, kiedy już wykupiłem ofertę i podpisałem kontrakt, najczęściej kontakt się urywał z handlowcem. A tutaj Jacek cały czas odbiera ode mnie telefon, nawet po 5 miesiącach od podpisania umowy z nami. Także na pewno poleciłbym Ecomail!“
„Z Ecomail współpracujemy
stosunkowo krótko, bo kilkamiesięcy,
ale możemy z czystym sumieniem polecićrozwiązanie, choć
wykorzystujemy zaledwie
ułamekmożliwości, jakie daje system.”
„Po roku korzystania z Ecomail widzimy
oszczędności w czasie i łatwiejszą
analizę
wyników, co ułatwia podejmowanie decyzji.“
KOMPLEKSOWE NARZĘDZIE
W czym Ecomail może Ci pomóc?
W Ecomail ustawisz komunikację pod każdy etap procesu zakupowego klienta. W ten sposób łatwo zwiększysz sprzedaż.
Nie pozwól odwiedzającym po prostu odejść
Odwiedzający stronę nie podjął jeszcze decyzji o zakupie? Wykorzystaj najtańszy sposób na pozyskanie klienta! Poproś od razu o jego adres e-mail, zaoferuj coś w zamian i zwiększ szanse na pierwszy zakup.
Popularny pop-up
Rozwijany formularz
'Zapisz się na listę'
Automatyzacja powitalna
Zachęć potencjalnego klienta do pierwszego zakupu, gdy jest jeszcze rozgrzany albo przedstaw swoją firmę i nakręć użytkownika do dalszej interakcji.